Kwaliteit

Een klantgerichte houding en kwalitatief goede zorgverlening staan bij mij hoog in het vaandel. Ik behandel u zoals ik ook zelf behandeld zou willen worden. Om aan te tonen dat dat geen loze woorden zijn, ben ik

  • KIWA gecertificeerd. ‘Mijn Keurmerk’ van Kiwa (www.mijnkeurmerk.nl) is speciaal bedoeld voor het verkrijgen en onderhouden van een erkend kwaliteitskeurmerk voor zelfstandige ondernemers in de zorg. Ik voldoe aan alle eisen, inclusief de benodigde positieve klantbeoordelingen, en ben volledig gecertificeerd.
  • aangesloten bij de Klachtenregeling van de Zorgprofessional  (www.dezorgprofessional.nl), een instantie waar u eventuele klachten over mij in kunt dienen. Met een klacht kunt u zich schriftelijk wenden tot de secretaris van de klachtencommissie: De Zorgprofessional, Postbus 455, 3840 AL Harderwijk, of door middel van een email naar secretaris@dezorgprofessional.nl.

Maar uiteraard zorg ik ervoor dat u tevreden over mij zult zijn en dat u geen aanleiding zult hebben om een klacht over mij in te dienen. In de eerste periode van mijn dienstverlening zal ik na een paar weken na de start een gesprekje met u voeren om te vragen of u tevreden bent en of er dingen zijn die u graag anders wilt hebben. Na ongeveer 3 maanden doen we dat nog een keer.

Daarna, als we elkaar beter kennen en in mijn dienstverlening op u afgestemd heb, zal ik u eens per jaar vragen een korte tevredenheidsenquete in te vullen. Als er iets is, hoeft u natuurlijk niet te wachten tot dat jaar om is. Als er iets is, wat dan ook, kunt u dat altijd tussendoor bij mij aangeven en dan zoeken we meteen een oplossing.